Verschuiving deadline Challenge day - 2. Persoonlijke, fysieke en technologierijke leeromgeving

HOE ZIEN ONDERWIJS EN LEREN ER IN DE TOEKOMST UIT?

Een van de vraagstukken waar veel onderwijsinstellingen mee worstelen is hoe onderwijs en leren er in de toekomst uit gaan zien. Hoe gaat de uitwisseling tussen informele en meer formele systemen, en tussen fysieke en digitale leeromgevingen dan plaatsvinden? Worden fysieke leeromgevingen ook persoonlijker? Hoe kan hierbij optimaal gebruik worden gemaakt van alle technologische ontwikkelingen?

CHALLENGE 2: PERSOONLIJKE, FYSIEKE EN TECHNOLOGIERIJKE LEEROMGEVING

In Challenge 2 van de Challenge day dagen wij je uit om een beeld van de toekomst te schetsen, waarin de digitale, persoonlijke en fysieke leeromgeving samenkomen. Presenteer dit zo visueel mogelijk, eventueel via een daadwerkelijke demo-opstelling. Lees meer over de Challenge.

DOE MEE MET DE CHALLENGE DAY

Op donderdag 12 maart 2020 komen onderwijsinstellingen en leveranciers samen en worden de resultaten van de challenges gepresenteerd. De Challenge day brengt vraag en aanbod samen en bied je de kans om contact te leggen met een relevante doelgroep binnen het onderwijsveld. Mee doen geeft je de mogelijkheid om samen te werken aan vraagstukken die bij meerdere instellingen centraal staan.

SCHRIJF JE IN

Wacht niet langer en pak het podium op Challenge day om jouw visie op de leeromgeving van de toekomst te presenteren aan een relevante doelgroep binnen onderwijsinstellingen. Inschrijven als leverancier voor deze challenge 2 kan nog tot en met donderdag 23 januari 2020. Meer informatie over Challenge day of de Challenge 2 is te vinden op de website. Voor inschrijven of overige vragen, neem contact op met Michel Jansen, michel.jansen@surfnet.nl.

Lachende student met een VR bril op

Auteur

Reacties

Dit artikel heeft 0 reacties